Fast på bild..

Inlägget skrevs: 2008-07-12 klockan: 22:18:15
För ca 6 år sedan då min kompis vars några av hennes familjemedlemmar är väldigt starkt troende på andar och dylikt, kom hem till mig hade hon med sig ett väldigt intressant men läskigt foto.
Hennes brors dåvarande fickvän hade varit och fotat naturen vid en sjö och till min förvåning hade hon lyckats fånga något. Det var inga orber eller något. Hon fotade i skogen, och i träden, mellan alla grenar och kvistar kunde man se en gammal kvinna. Hon hade slöja på huvudet som var knutet under hakan, håret var uppsatt under slöjan och stack ut lite så som de klädde sig förr.  Man kunde även se massa detaljer. Inte nog med ögon, näsa och mun så kunde man till och med se vårtor.

Då jag såg kortet blev jag häpnad men intresset slog på min nyfikenhet samma gång. Läskigt var det, synd bara att jag inte har bilden själv. Det är nog något de vill behålla själva.
Postat av: tina

visst, det kan du få.



Var ensam hemma den kvällen. Föräldrarna var i tyskland och jag satt på övervåningen i mitt rum. Jag kände något, som om någon tittade du vet.. Så jag tittade snabbt mot dörren och jag är så säker jag ssåg en skugga gå förbi. Så jävla läskigt va det med tanke på att jag var helt ensam hemma en sen natt ... :/



har du varit med om något sånt oförklarligt?

2008-07-15 @ 22:22:02
URL: http://tinatran.blogg.se/
Postat av: Lisa

Måsa få säga att du har läskigt men jäkligt intressant blogg! Det övernaturliga finns absolut runt oss.

2008-07-15 @ 23:22:26
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jo min moster var och fotade runt på hennes jobb, Sen hade hon kollat igenom alla foton och sett på ett foto att en barnflicka stod där fast bilden är lite suddig, så såg man att de stod ngn där med förklädde och hela kittet på, sedan skymtar man att hon håller ett litet spädbarn i armen också, jag har själv sett bilden, och hon står framför en gammal vedspis.

2008-12-14 @ 12:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0