BRAK!

Inlägget skrevs: 2010-12-23 klockan: 08:00:00
En annan gång i samma hus (tidigare inlägg), hade jag precis kommit hem från skolan och satt som vanligt i soffan för att kolla på en film... när jag hör ett riktigt jävla BRAK och jag känner vibrationerna från braket i soffan. Eftersom det var vinter, så trodde jag att det var snö som rasat från taket och ner på balkongen så något gått sönder eller så... men när jag gick för att titta efter, fanns det inget spår efter något snöras, eller något annat heller. Jag fick panik & började sjunga högt för mig själv medans jag bäddade ner mig i soffan och ringde min mamma. Hon trodde självklart inte på mig & trodde att jag inbillat mig allt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0