Spegel spegel på vägge... skåpet där.

Inlägget skrevs: 2010-12-26 klockan: 08:00:00
En kompis sov även över hos mig en gång i det huset (tidigare inlägg), hon väckte mig mitt i natten och sa att min spegel hade flyttat sig framåt på golvet. (det var en stor spegel som jag lutat mot ett skåp eftersom det inte fanns någon plats att hänga upp den på väggen). Jag trodde hon skojade, men hon fortsatte och sa att jag var tvungen att följa med henne på toa för att hon inte vågade gå själv pga det med spegeln. Dessutom är hon en person som aldrig blir rädd, eller ens är mörkrädd.
Postat av: Dima ღ

Kuslig blogg!

Det hon säger kan vara sant.

Min kusins tavla hade flyttats på sned.

Jag var inne i rummet tidigare och då stod den helt rakt.

Men sedan gick jag in dit igen.

Och då stod tavlan på sned.

Sedan kände jag mig helt yr.

Så jag var tvungen att åka hem.

Och då försvann yrheten och allt.

Men kommer nog inte att åka dit igen.

Tror att det var deras mormor som försökte att visa/säga något.

Hon hade målat den tavlan för länge sedan.

Hoppas att din kompis mår bättre nu,

och även du!

Kram

2011-02-12 @ 13:26:42
URL: http://dimabergstrom.webblogg.se/
Postat av: MJ Novell

Hej kolla in min blogg :) En novellblogg om kungen av pop.

2011-03-06 @ 21:03:03
URL: http://mjnovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0