Berättelse

Inlägget skrevs: 2009-07-11 klockan: 14:21:51
Min kompis har berättat att en gång var hennes mamma på en fest som inte var så långt från deras hus och då hon skulle hem ringde det från deras hus men ingen var där. Hon trodde att det var hennes man men när hon kom hem låg han o sov precis som han gjort innan hon for. hon väckte honom och frågade om han hade ringt men han sa att han hade sovit hela tiden. Och ingen hade kommit hem. De har en säng vid ett stort fönster och utanför fönstret kan man se ut på deras veranda och när hon skulle gå och lägga sig såg hon en man stå utanför fönstret och han såg ut som en släkting till henne som var död då.

Berättelse

Inlägget skrevs: 2009-07-11 klockan: 14:21:34
Min morfar dog för 5 år sen och sen dess har jag kunnat se skuggor som springer undan då jag tittar dit men jag ser dom i ögonvrån. Jag har slutat tänka på det men i början var det riktigt läskigt och dagen då morfar dog hade jag haft en hemsk mardröm om honom och vaknade gråtande. jag kände på mig att det skulle hända något med honom efter som att han var sjuk men det var bara en förkylning eller nåt sånt.

Berättelse

Inlägget skrevs: 2009-07-11 klockan: 14:21:20
En gång när jag var hemma ensam för typ 2 år sen skulle jag spela dator i brorsans rum och jag startade den men det tar länge för den att starta så jag smsade med min kompis och då hör jag nån som andas tungt. Jag trodde att det bara var jag för jag var lite sjuk men jag höll andan och jag hörde ändå flåsningarna. Ljudet kom från ett ställe bakom sängen så jag gick dit för att kolla men det var ju självklart ingen där! Men efter det har jag hört det ofta både när jag e ensam o när nån är hemma med mig. och ljudet är väldigt tydligt men bara jag hör det så jag måste var lite knäpp är min åsikt.
RSS 2.0