Hos morfar

Inlägget skrevs: 2011-07-19 klockan: 08:00:00
För någon månad sen så var jag hos min morfar (han dog bara någon vecka efter detta, saknar han), då satt jag och min fästman i köket ensamma, och jag sitter så jag ser ingången till köket.
Då ser jag en skugga av en man, och det är som att han tittade in i köket och sen fort drog. Så jag trodde det var min morfar eller mamma eller någon annan i huset, men alla var nere i källaren och fixa nå! Jag fick värsta obehaget i mig, verkligen som om att något är fel.

Det spökar ganska mycket hos morfar, han och hans bror bor ihop och båda hör röster nere i källaren, så tydligt att dom har mitt i natten gått ner i källaren för att kolla så att ingen är där! Sen har morfars granne sett en kvinna gå in i huset deras kring halv 6 på morgonen, och hon kom aldrig ut. Morfar hade inte hört något heller, och grannen hade sett så tydligt att min moster hade sovit över hos morfar ifall det var någon som kom in.
Postat av: Nelly

Gud vad läskigt! Hehe, jag är bara 12 och då skulle jag aldrig vilja vara kvar där om jag såg någon svart skugga! Om jag såg nåt sånt hemma hos mig så skulle jag tvingat mina föräldrar att vi ska flytta!

2011-08-21 @ 18:21:44
URL: http://doggyfriend.blogg.se/
Postat av: Minnah

Lite läskigt men samtidigt även lite intressant.



Jag tror på spådomar, spådamer etc. Ringer tex en spådam på en spålinje ibland. Kan varm rekommendera sidan http://www.spadam.se om du någon gång tänkt ringa en spådam.



Tack för en riktigt bra blogg och lycka till med allt.



Kram Minnah

2011-12-30 @ 21:49:14
URL: http://www.spadam.se
Postat av: Joakim svärd.

jag ska skriva en bok om övernaturliga upplevelser och undrar om det finns någon som har upplevt något övernaturligt som ni vill berätta. har du upplevt något så vill jag jätte gärna intervjua dig kontakta mig på 0729-245548 eller skriv ett mail till mig [email protected] :)

Du kan även skicka dina berättelser via mail till mig. då börjar du skriva vad du heter och vilken stad du bor och hur gammal du är. sen skriver du ner de upplevelser du varit med om i detalj samt hur du kände dig vid de ögonblick du upplevde kontakten från andra sidan skicka sedan med ett bra foto på dig med i mailet. skicka till [email protected] :)

2013-04-11 @ 17:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0