Vågar du dig in i källaren?

Inlägget skrevs: 2010-12-21 klockan: 08:00:00
Jag har en kompis som bor i ett typiskt spökhus, med knarrande golv och gamla knakande trappor och dörrar. En natt så skulle vi sova i källaren som är enligt mig nu riktigt läskig. Min kompis somnar alltid jätte fort och sover djupt. Vi sov i ett rum med 2 dörrar, en leder ut till ett vardagsrum och en leder till ett rum med frys och sånt. Där finns ingen lampa och jag har aldrig vågat gå in dit. Jag var rädd men somnade till slut. Plötsligt så vaknade jag mitt i natten av att dörren åker upp jätte sakta eftersom den gav med sig ett knakande ljud. Jag försökte väcka min kompis och när hon vaknade efter ett bra tag så stängdes dörren av en smäll. Sedan dess så har jag inte vågat vara i den källaren längre.

Postat av: Arvid

Har du gått på någon spökvandring?



Om du är intresserad så kan vi sponsra dig en vandring. Hör av dig till min mail om du finner det intressant!

2011-04-10 @ 18:00:02
URL: http://www.upplevelse.com/spokvandring

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0