Hos morfar

Inlägget skrevs: 2011-07-19 klockan: 08:00:00
För någon månad sen så var jag hos min morfar (han dog bara någon vecka efter detta, saknar han), då satt jag och min fästman i köket ensamma, och jag sitter så jag ser ingången till köket.
Då ser jag en skugga av en man, och det är som att han tittade in i köket och sen fort drog. Så jag trodde det var min morfar eller mamma eller någon annan i huset, men alla var nere i källaren och fixa nå! Jag fick värsta obehaget i mig, verkligen som om att något är fel.

Det spökar ganska mycket hos morfar, han och hans bror bor ihop och båda hör röster nere i källaren, så tydligt att dom har mitt i natten gått ner i källaren för att kolla så att ingen är där! Sen har morfars granne sett en kvinna gå in i huset deras kring halv 6 på morgonen, och hon kom aldrig ut. Morfar hade inte hört något heller, och grannen hade sett så tydligt att min moster hade sovit över hos morfar ifall det var någon som kom in.

Farfar på besök

Inlägget skrevs: 2011-07-18 klockan: 19:07:35
Efter att min farfar nyligt dog, var jag hemma hos min farmor, och där satt jag och in kusin i köket och gjorde något, tror vi ritade. Iallafall så hör vi hur något dunsar (som om något föll) inne på toan, jag som älskar allt som har med det övernaturliga att göra, springer in i toan för att kolla. Då var alla lådor och skåp öppna och mitt på toa golvet stod en kaffe kopp! Stod, precis som om någon placerat den där!!!!!

Jag frågade farmor om hon visste något om det spökade hos henne och hon sa att det var farfar. Jag fick aldrig en obehagskänsla heller så jag tror det var farfar...
RSS 2.0