Anser du att du är känslig?!

Inlägget skrevs: 2010-12-18 klockan: 18:50:15
Jag har en tjej som hörde av sig till mig och sa att hon är känslig för det övernaturliga, hon ser alltid någon/något varje dag. Hon känner att ingen förstår eller tror henne och vill gärna ha någon som hon kan prata med som också är känslig.

Känner du att du också är känslig och vill ha någon att prata/diskutera med så skriv en kommentar med mail eller bloggadress så denna tjej kan ta kontakt med dig.

Ni får för övrigt gärna diskutera varje inlägg också, vad du anser om det de berättar om.

Nu önskar jag er en trevlig helg och god jul!
Postat av: Jennifer

jag är lite halvkänslig för sådant och ser till och från personer som inte finns där på riktigt så att säga... vore jättekul att få tjejens hotmail så man kan prata :) hon kan antingen dyka in på min blogg och kommentera eller helt enkelt ta min hotmail: [email protected]

2011-01-02 @ 23:12:24
URL: http://www.nattstad.se/JenniferHujanen
Postat av: alexandra

det du ser är inte spöken. det du ser kan vara det verkliga livet och vi lever på den andra sidan



när vi ser nåt som inte ska vara där så är det ett tecken att det försöker ta kontakt medd oss, men vi ist blir rädda och tror att det spökar



låter ju helst jävla stört, men man kan också tänka så, för vi är inte så riktiga heller som vi tror



/ alexandra

ps. hur jag vet det och tror att det kan vara så, så är det för jag mins mitt förra liv :)



2011-02-08 @ 13:50:38
Postat av: Rebecka

Hej, jag skulle gärna diskutera med någon som tar mig på allvar och kanske förstår mig lite.

Min e-mail är [email protected].

2011-08-14 @ 19:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0