Dags för flytt kanske..

Inlägget skrevs: 2010-12-25 klockan: 08:00:00
I samma hus (tidigare berättelsen), precis när min bror som hade rummet vägg i vägg med mig - hade flyttat därifrån, så ligger jag i sängen och kollar på TV med lågt ljud, då jag hör hur någon håller på med kartonger inne i det rummet. Ungefär som när det låter som att någon letar efter något. Jag trodde det var mamma som höll på med något, och gick för att kolla. Det lät en halv sekund innan jag öppnade dörren, men när jag väl öppnat dörren - var rummet kolsvart och knäpptyst. Jag tände alla lampor, allt såg ut som innan jag gått in på mitt rum. Jag gick även och kollade var mamma och alla var, men ALLA låg och sov!
Postat av: Erika

Jag har varit med om något liknande. För ett antal år sedan så satt jag nere framför datorn i källaren. Plötsligt hörde jag ljud från tvättstugan. Det lät som om någon lade in tvätt i tvättmaskinen, vred in inställningarna och skrammlade med galjar. Min första tanke var att det var pappa - och eftersom det var mitt på dagen brydde jag mig inte om att undersöka det närmare. Tio minuter senare hörde jag samma ljud, och eftersom jag då var ganska säker på att jag var ensam i källaren så gick jag för att titta och mycket riktigt fann jag tvättstugan tom. Jag intalade mig att det hela var inbillning och satte mig framför datorn igen. Några minuter senare hörde jag samma ljud och då flydde jag upp till övervåningen..

2010-12-30 @ 13:22:22
URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0