Är det en släkting på besök?

Inlägget skrevs: 2010-12-22 klockan: 08:00:00
När jag var yngre, och bodde i vårt hus som jag då hade bott i hela mitt liv så hände det en grej när jag var ensam hemma. Vi delade huset med min farmor = vi bodde på övervåningen & hon nedre plan. Men eftersom vi hade haft en vattenskada på nedervåningen och blivit tvungna att riva ut all inredning totalt, så kunde ingen bo där längre. I alla fall, en kväll när jag var ensam hemma och precis lagt mig i sängen för att sova så hör jag hur någon/något börjar hålla på med porslin i köksskåpen på nedervåningen. Jag fick panik och trodde vi hade inbrott. Tänkte "Vafan ska jag göra? Jag är ensam, den kanske dödar mig?!" Så jag smög runt och kollade genom alla fönster, kollade alla dörrar osv. Men ALLT var låst, ALLT var mörkt! Ungefär då insåg jag att det inte fanns någon naturlig orsak & jag fick ännu mer panik, studsade tillbaka till sängen och försökte tvinga mig själv till att sova.
Jag berättade senare detta för min farmor, det enda hon sa var "Det var farfar."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0