Längesedan sist!

Inlägget skrevs: 2012-03-30 klockan: 11:51:08
Det var ett tag sedan Spökbloggen uppdaterades, jag har inte haft så mycket tid över och dessutom inte fått in så mycket historier för den delen heller. Vilket är rätt så trist. Tyvärr har jag inte varit med om så mycket själv heller på senaste tiden.

Vill du dela med dig av din berättelse, tveka in. Skriv in din berättelse till [email protected], berätta gärna om du vill vara anonym och om du vill får du gärna bli länkad till din blogg/hemsida.

Glas som rör sig

Inlägget skrevs: 2012-03-30 klockan: 11:32:58
Jo det var så att jag och mina syskon, Mats, Linnéa, Tintin & Rickard var med i denna historia. Min bror Rickard är 28 år gammal och han har en flickvän som heter Sofie och dom har två barn och två hundar. (dom hade bara ett barn just då) Min mamma hade åkt till spanien i några veckor. Sofie och Rickard passade oss så länge. Det började med att alla satt i ett rum (garage som blivit vardagsrum. Ingen isolering så väääldigt kallt) och kollade på en spökfilm, the ring. När vi minst anade det så hörde vi ett ljud. Ungefär som ett glas som gled från bordet ner till golvet. Men det lät bara som en dunst.

Alla hoppade till. Det lät från köket. Alla gick dit och kollade vart det kom ifrån. Men ingenting syntes. Först antog vi att det var Sofie och Rickard's son Elon som var uppe och ville ta ett glas. (han var 2-3 år) Men han log och sov. Alla tyckte ju att det var lite skumt. Så vi antog då att det var någon av deras hundar Uffe och Mimmi. Men dom låg i soffan som vi satt i när det hände och hade alltid legat där. Vi kollade överallt i hela huset nästan. Men inget spår i över huvud taget. Vi kollade liksom i alla skåp också dessutom. Efter det så fick alla kalla kårar. Vi fick aldrig reda på vad det var eller varför. Det var läskigt..

Moa
RSS 2.0