Aldrig ensam efter detta.

Inlägget skrevs: 2010-12-20 klockan: 08:00:00
Vi har betongväggar och det har aldrig hörts igenom väggarna. Alla låg och sov, förutom jag som låg i sängen. Då hör jag någon först gå sakta med klackskor i vårat kör och någon som ritar på min vägg. Sedan ser jag att någon går in i mitt rum och drar ner min rullgardin. Jag visste inte vad jag skulle göra, jag smsade min syster som kom in springandes, sedan dess har jag delat rum med henne.

Postat av: Amanda

Läskigt!! Jag brukar höra en massa ljud från våran trappa. Det knakar, det är jätte läskigt:-( En natt vaknade jag och skulle gå på toa. Då hörde jag någonting i trappan. Jag skrek tyst efter den händelsen.

2011-07-30 @ 12:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0