Berättelse

Inlägget skrevs: 2009-06-06 klockan: 22:53:56
Men det läskigaste som någonsin har hänt mig av övernaturliga saker hände en natt när jag gick i fyran.
Jag hade lagt mig och jag låg med kroppen vänd ut från sängen, så det var liksom plats bakom mig mot väggen.
Jag låg i sängen och försökte somna, men det gick inte, så jag låg bara och blundade. Och helt plötsligt så hör jag att det är någon som ligger och andas mig rakt i nacken! Det var riktigt djupa andetag och jag kände hur den som andades flåsade mig i nacken. Jag blev så jävla rädd så jag började gråta. Jag visste inte vad jag skulle göra, skulle jag springa ut ifrån rummet, eller ligga kvar, eller kanske vända mig om och titta? Jag vågade inte ens röra mig. Men tillslut så tänkte jag att jag måste vända mig om! Jag måste kolla vem eller vad det är som ligger och andas mig rakt i nacken! Så jag tog mod till mig och vände mig om, men det var ingen där, men ca 5 sekunder efter att jag vände mig om, så kom det en kall vind förbi mig som fick håret att blåsa, som om jag var utomhus. Det var riktigt läskigt, och efter det bytte jag rum, för jag klarade inte av att sova i det rummet längre.
Fast nu efter 4-5 år är jag tillbaka i samma rum, fast ingenting har hänt. Ibland hoppas jag nästan att få vakna upp mitt i natten och se något, även om det skulle skrämma livet ur mig, för jag vill se att det verkligen är på riktigt! Jag tror verkligen på spöken och andra övernaturliga saker, det gör jag verkligen!
// Nathalie (nnathaliie.blogg.se)
Postat av: s o l o m a

Hej! Rata gärna vilken glass du tycker är godast i min blogg :)

2009-06-06 @ 23:01:18
URL: http://soloma.blogg.se/
Postat av: angie

Du vill inte veta vad mkt det spökar på kvällen i mitt hus...och det som ee så braa..är att det är inte bara jag som känner av saker, det är till och med mina småsyskon som känner av. För att först så trodde jag att jag bara inbillar mig men nej det var inte såå...

En gång så kom min syskon spingande och gråtande på kvällen och sa att dom såg en skugga skringa mot mitt rum.

2009-08-16 @ 10:50:54
URL: http://angiies.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Usch vad läskigt

2009-11-18 @ 09:29:16
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0