Berättelse

Inlägget skrevs: 2009-12-12 klockan: 13:43:23
För ungefär 2 år sedan bytte min broder och min syster rum han flyttade ner och jag och min syster hade där uppe.
Jag fick hennes gamla och hon fick min broders.
Jag och min syster hade inte haft det så länge.
Så började det.
Vi har en vind hemma hos min pappa och där var den helt stäng då vi gick och la oss
men på morgonen så var den på glänt.
Jag tyckte att det var konstigt men brydde mig inte så mycket mer.
Det var min fasters rum jag hade nu. Hon är alltså död!
Så det spökar så klart där hemma hos min pappa.
Det har hänt många gånger att jag känt att någon stått eller suttit bakom mig där uppe.
Men jag har inte brytt mig särskillt mycket då.
Det slutade ett halvår senare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0