Tecken

Inlägget skrevs: 2008-04-28 klockan: 21:03:09
Min mormor brukar komma hit till sverige ibland, och för flera år sen. hon är en stark kvinna, och hon har alltid berättat saker, sagor, historier till mig om magi o allt möjligt.. hon sov hon i min brors rum en kväll.
Hon hörde mitt i natten att ytterdörren hade öppnats och stängts typ. hon gick upp från sängen och gick in i allas rum för att se om någon gått ut mitt i natten eller något. men alla vi i familjen sov..
hon gick tillbaks sen till min brors rum. och efter ett tag såg hon en mörk man stå i rummet. svartklädd och lång. han gick mot fönstret . sen var han borta..

men efter några dar, när min mormor åkte tillbaks till grekland, så blev min pappa svårt psykiskt sjuk på något sätt. han fick föreställningar. han hallucinerade.. han trodde alla skulle döda honom. han gjorde konstiga saker mot folk. mkt konstiga. jag var inte såå gammal, men när jag fick veta nu i efterhand så fick jag chock...
ialf. min mormor tror att mannen var ett tecken.

och sen.. så brukar min mormors händer ,när hon typ bakar el ngt.. fastna ihop på ngt sätt. att hon ej kan slappna av i händerna. dom går ihop hennes fingrar.
då dör alltid någon.(sant) och mitt i natten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0