Sömnlös?

Inlägget skrevs: 2008-04-28 klockan: 13:50:04
När jag var i polen för 1 månad sen med min pojkvän och 2 kompisar bodde vi på ett halv skabbigt vandrarhem. Första natten sätter jag mig plötsligt upp i sängen och skriker rakt ut, min vän vaknar och frågar mig vad det är.. jag skriker ''DET STÅR ETT BARN DÄR.. SER DU EN LITEN POJKE I HALLEN!'' min kompis tänder lampan och.. det är helt tomt . Morgonen efter berättar en taxichaufför som ska köra oss till en galleria att vandrarhemmet var ett barn hem i början av 1900-talet. Jag sov i samma säng som min kompis resten av resan kan jag säga.. med tänd lampa.
Postat av: hmm...

Varför sov du med din kompis, och inte din pojkvän?:S var det en tjejkompis du sov med? ;S

2008-06-18 @ 15:11:13
Postat av: LaLa

Aa ellerhur :p din kille då ahaha

2008-09-28 @ 15:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0