Sanna drömmar?

Inlägget skrevs: 2008-04-28 klockan: 21:04:20
Mina släktingar (en familj med mamma,pappa, och Tre söner) var me i en bilkrash. båda föräldrarna dog. och, efter begravning och sånt (jag var aldrig i kyrkan eller något)
så drömde jag en dröm, om hur stället, hur begravningen såg ut.. och jag drömde om skelett och foton överallt...

och en sommar , när jag åkte ner till grekland.. ville min mamma att jag skulle följa med till platsen, begravningen jag aldrig sett innan, där dom låg.
och gissa vad? såg ut precis som i min dröm.

det var bara en fyrkant, ljusa väggar typ.. o så. konstigt.
Postat av: iii

va läskigt , har det hänt dif förut?

2008-04-28 @ 22:28:24
Postat av: janie

åh vad läskigt :o

2008-07-17 @ 17:10:40
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0