Kika förbi vettja, men det är inte säkert att det finns där då!

Inlägget skrevs: 2008-04-27 klockan: 20:18:47
Hus som försvinner och som bara vissa kan se. Nonsens tänker ni men jag är inte så säker.
Elins mamma bor låååångt ute i skogen med km till närmsta granne. Innan man kommer till hennes närmaste granne ser man inne i skogen en liten gamal arbetarbarack och bredvid brukar det ibland stå ett hus. Just det IBLAND. Jag personligen har aldrig sett det men Elin har det och min mamma har det. Sedan reagerar även djur som traskar förbi på vägen. På sommaren kan man ibland se hur gräset är tillplattat.
Som sagt har ja inte sett det själv så jag har till och från svårt att tro på det. Men åter igen, varför skulle min mamma och Elin ljuga om det?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0