Kanske någon som vill ta kontakt?

Inlägget skrevs: 2008-04-28 klockan: 19:25:54
Hemma hos mig brukar det spöka ofta, men bara när jag är helt ensam hemma. ingen annan har upplevt något. Men jag brukar kunna höra hur någon knappar på tangenbordet till datorn nere i källaren. Den brukar hålla på konstant i 10 minuter sen slutar det. och jag har nyligen hört hur det knackar väldigt högt inne i väggen mellan mitt rum och hallen. Det brukar låta som att någon försöker smyga upp på yttertrappen och sen rycker hårt och snabbt i ytterdörren. Och det knäcker hela tiden i trappen som att någon står och gungar på ett trappsteg. Jag har också sett en orb uppstå bredvid teven. Men jag har som aldrig varit rädd eller nåt. Men det är konstigt att det bara händer mig. ;o

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0