Har du en skyddsängel?

Inlägget skrevs: 2008-04-27 klockan: 20:16:17
En kompis till mig tror att deras familj har en skyddsängel. vart dom än har flyttat har det alltid varit något med dom. De har hörts fotsteg på övervåningen när hon varit ensamen hemma. Det har inte varit lätta steg utan någon har verkligen klampat. Hon har känt hur någon följer efter henne i i rummet. Saker har i 90 graders vinkel åkt rakt ut från tv:n, stannat upp nåra sekunder och sedan ramlat ner. En speldosa har börjat spela av sig själv.
Det med fotstegen tror jag på för det har ja själv varit med om hemm hos henne.


(samma kväll som ett inlägg nedan)
Vi satt ett gäng kompisar i tv soffan och hör plötsligt någon börja klampa. Ingen i övriga familjen är hemma och alla sitter i soffan. Vi går upp och kollar men ingen där. Det är det enda som jag själv upplevt och jag må då säga att det ja läskigt men spännande samtidigt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0