Främling på vinden?

Inlägget skrevs: 2008-04-28 klockan: 13:41:44
En gång då jag satt vid datorn och camade med en kompis så märkte han att jag kollade upp i taket, jag gjorde det allt fler gånger och i längre stunder. Han frågade varför och då berättade jag för honom att jag hörde massa bonk och högt klampande ljud på vinden, vinden ligger precis ovanför mitt rum. Det lät som om någon stampade som om personen var arg.
På vinden kan man inte ens vara, det enda som finns där är isolering, (ni vet sånt här gult madrassliknande grej som kliar jättemycket ifall ma tar på det.)
Så det jag hörde kan inte ha varit en människa, vad kan de då ha varit?

Postat av: blondie

hhh.. scary
www.psychedelique.blogg.se

2008-04-28 @ 18:41:25
URL: http://www.psychedelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0