Barn som spökar

Inlägget skrevs: 2008-04-28 klockan: 20:27:40
Hörde av flera, att en liten pojke går runt i min by i Grekland och visar sig på natten.
En kväll körde en lite påverkad man bil, från en by till en annan. och mitt på vägen stannar en pojke honom. Mannen blev helt galen han vart rädd och skrek åt pojken att han var nära på att köra på honom! och frågade varför pojken går på gatan så sent..
pojken ber mannen skjutsa honom till ett ställe. och mannen ställer självklart upp på det.
mitt i vägen ber pojken att mannen ska sänka musiken i bilen. för att pojken hade ont i huvudet..
efter att mannen gjort det, vände han sig bakåt för att titta på pojken. men pojken var försvunnen.

och samma pojke sägs spela fotboll i begravningsplatsen brevid kyrkan om nätterna.
(jag tror, om detta är sant så kanske det var pojken som hade ramlat från balkongen när han vart liten. och dött)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0