Jag har en historia att berätta, hur hamnar den i bloggen?

Inlägget skrevs: 2010-09-27 klockan: 17:01:58
Har du en historia att dela med dig utav så får du jättegärna skicka in den till spökbloggen.
  • Du får själv välja om du vill vara anonym eller inte, vill du bli länkad får du även det.
  • Du får gärna döpa historierna själv.
  • Du får gärna skicka med en bild som passar historien du delat med dig, om du vill. Människor har en tendens att dras till inlägg med bilder.
  • Har du inte varit med om något själv får du gärna dela med dig utav någon närstående om du vill, men då måste du ha dess medgivande.
Hur gör jag?
  1. Skriv ner din historia och skicka den till [email protected].
  2. Du får ett bekräftarmail om att jag tagit emot och läst den och jag skriver om jag publicerar den på en gång eller inte.

Har du andra önskemål eller frågor så får du även maila och fråga eller kommentera. Dumförklaringar, smutskastning och dylikt accepteras inte, då kan du lika gärna lämna bloggen! :)
Postat av: The King Of Pop MJ ♣ | Minnesblogg

Jag har skickat en historia till dig, hoppas du har med den! :)

2010-11-04 @ 16:44:04
URL: http://thekingofpopmj.webblogg.se/
Postat av: Tina

Åh jag har en liknande grej på min blogg!! Kramis

2010-11-13 @ 12:40:21
URL: http://colouredgirl.blogg.se/
Postat av: Jennifer

skickade in en historia för typ tre veckor sen.... dags att börja skriva här igen kanske? var ju över en månad sen ni skrev det här inlägget.. :(

2010-12-01 @ 21:56:55
URL: http://jenniferhujanen.blogg.se/
Postat av: Spökbloggen - Sanna upplevelser samlade

SPÖKBLOGGEN-SPÖKBLOGGEN-SPÖKBLOGGEN - SPÖKBLOGGEN-SPÖKBLOGGEN



- The King Of Pop MJ ♣ | Minnesblogg

Jag har publicerat ditt inlägg, det är tidsinställt så det kommer att dyka upp om det inte redan gjort det.



- Jennifer

Din historia hade hamnat bland skräpposten istället för min inkorg. Men den är nu publicerad, uppdelat i två olika inlägg, det är tidsinställda inlägg så de kommer att visas om de inte har gjort det ännu.



Tack för era kommetnarer och trevlig helg!



SPÖKBLOGGEN-SPÖKBLOGGEN - SPÖKBLOGGEN-SPÖKBLOGGEN-SPÖKBLOGGEN

2010-12-12 @ 15:15:06
URL: http://spokbloggen.webblogg.se/
Postat av: manda

Jag har skickat in en berättelse.

2011-07-12 @ 17:05:08
Postat av: Joakim Svärd.

jag ska skriva en bok om övernaturliga upplevelser och undrar om det finns någon som har upplevt något övernaturligt som ni vill berätta. har du upplevt något så vill jag jätte gärna intervjua dig kontakta mig på 0729-245548 eller skriv ett mail till mig [email protected] :)

Du kan även skicka dina berättelser via mail till mig. då börjar du skriva vad du heter och vilken stad du bor och hur gammal du är. sen skriver du ner de upplevelser du varit med om i detalj samt hur du kände dig vid de ögonblick du upplevde kontakten från andra sidan skicka sedan med ett bra foto på dig med i mailet. skicka till [email protected] :)

2013-04-11 @ 17:27:10
Postat av: Madde

Det här är en sann upplevelse . Jag var hemma hoss min pappas ex fru . Jag var i köket och tände ett ljus , Jag hade ett papper där det stod , JA , och NEJ på . Och så hade jag ett glas . Dom andra var i vardagsrummet . Sen så hörde jag en röst , och rösten sa ja . Jag blev jätte rädd och jag vet inte om det var ett spöke eller inte . Eller inbilade jag mig bara . Tacksam för svar .

2015-05-05 @ 11:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0