@ work!!

Inlägget skrevs: 2010-12-17 klockan: 08:00:00
Det är inte bara hemma jag upplever saker, på de två ställen jag jobbar på just nu händer det saker jag inte kan förklara.

Senast idag då jag satt i soffan i vardagsrummet på jobbet så hörde jag en smäll, jag kände även av den och frågade därför kvinnan jag jobbade med om hon kände av det (eftersom hon är döv). Hon kände ingenting, men jag både hörde och kände det så jag var ju tvungen att kolla efter.

I rummet bakom där soffan står är tvättstugan, på golvet hittade jag en förpackning med tvättmedel. Den hade då fallit från hyllan (som är som korgar i en liten hutch). Eftersom korgarna har som små kanter så ska det inte kunna tippa bara sådär. Visst kan den ha legat lite knepigt till så att den faller, men det gör den inte utan att någon stöter till den, men ingen var ju där.

Jag ställde tillbaka den riktigt ordentligt så det inte kunde hända igen, åtminstone inte så att den logiskt sätt skulle kunna falla, vi får se vad framtiden visar.

Fler @work historier kommer senare, nu måste jag rusa iväg!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0