Våra bästa vänner är känsligare...

Inlägget skrevs: 2010-12-13 klockan: 20:19:21
Jag upplever något jag är ganska rädd för.

Saken är att min katt kollar in i mitt rum som är ganska nybyggt, sedan fräser han. Jag har hört att katter ser andra saker människor inte gör och det är grymt läskigt. Har sett andra saker i trappan och när jag står och dushar så känns det som om någon står och kollar på mig. OM man kan säga så, så är jag verkligen en fegis. Har berättat för min mamma men hon vågar inte tro på mig. Även min lillebror är rädd för att gå upp till övervåningen, han skriker då han vaknar och är han redan vaken så stirrar han bara, jag vet inte vad det är !?

/Alejandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0