Tvingas ifrån sitt hem

Inlägget skrevs: 2010-12-14 klockan: 08:00:00
Har varit med om massor. Sett saker från det jag var barn och ser nästan dagligen någon eller hör.

Värst var det när jag bodde på en gammal avrättningsplats här i stan. Jag kunde vakna på nätterna av att en man stod och stirrade på mig, en gång tog han strypgrepp kring min hals.

Värst var dock en dag när jag skulle laga pannkakor, skulle ta ner mjölet när någon tar tag i arm och sliter ner den, fick en hand som blåmärke över hela den nedre delen av armen. På kvällen såg jag hur en penna ramlade ur mitt pennskrin, la tillbaka den och just då slog fläkten igång, det började surra i helga lägenheten och jag kände hur någon gick runt därinne jätte arg, begav mig till min säng och ser hur mina gardiner börja öppnas och stängas igen, skriker och ringer till min sons pappa att du MÅSTE komma hit och hämta oss, samtalet bryts ringer på hemtelefonen till min mamma och samtales bryts med knaster, sonens pappa kommer och får hämta sonen därinne låter det hemskt, sonens pappa hade varit i Polen på affärsresa och skulle åka hem till honom, av företaget han jobbar åt hade han hyrt en helt ny hyrbil. Bilen vägrar starta och det kommer upp felmeddelanden hela vägen därifrån får vi köra på ettans växel jag säger "dom vill få oss att stanna", när vi kommit utanför bostadsområdet försvinner felmeddelanden och bilen går som en klocka... Jag sa upp lägenheten och flyttade därifrån efter detta.

/ Saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0