Någon arg på andra sidan?

Inlägget skrevs: 2010-12-17 klockan: 08:00:00
För några år sedan så var jag hos min farmor och vi firade henne. Alla är tysta efter att ha skrattat en stund. Då hörs ett skrik och glas som ramlar i golvet från övervåningen. Jag och min kusin Alice började gråta. Vi var ganska små då. Alla blev rädda och det var ingen annan än alla vi där. Alla satt liksom i mat rummet. så gick min farmor och min pappa upp på övervåningen för att se var som hände. Då var det en stor glaslampa som stog på min farmors skrivbord som hade ramlat ner, den stog inte nära kantet innan. Vi fick ingen förklaring om skriket och hur lampan ramlade
Postat av: Emiliah

Jag gillar din blogg, Spööökligt ;)

2010-12-17 @ 21:43:18
Postat av: Angelica

Sådant där är så obehagligt, speciellt då de inte stått nära kanten och det inte funnits något i närheten! Hade en incident för kanske två veckor sedan då jag satt själv i stugan vid matbordet och läste en tidning. då far nycklarna som ligger en bit bort, mitt på bordet, ned i golvet utan orsak. Dock är jag så van vid att konstiga saker händer i min närhet så jag sa bara högt att det inte var roligt och slängde tillbaka nycklarna på bordet ^^

2010-12-18 @ 03:22:03
URL: http://angelicats.blogg.se/
Postat av: Nelly

Jag tycker att din blogg är skithäftig! Och att du varit med om så mycket, är det läskigt när allt såntdär händer? det måste det vara! SCAARY!

2011-01-05 @ 16:36:11
URL: http://doggyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0