Djävulens husdjur på besök

Inlägget skrevs: 2010-12-12 klockan: 08:00:00
Jag har alltid trott på övernaturliga grejer & sånt. Min syrra berättade en gång för mig att hon två gånger såg en man med en typ som en djävulhund. Första gången var det när hon var liten och var ensam hemma och satt i mina föräldrars rum. Hon tittade mot hallen och sen tittade lite länge bort i hallen (där ligget köket) och där såg hon honom med en djävul liknande hund och en man med stor svart rock och var jätteläskig!

Andra gången hon såg honom var när hon skulle in i toaletten i hallen. Vi hade två toaletten (Stora & lilla) och vi brukade alltid använda den lilla för att den var närmast att ta från våra rum. Hon skulle ut från "lilla" toaletten och tittade mot köket & såg honom där igen och så sprang hon in till mina föräldrars rum (vilket ligger närmast "lilla" toaletten. Hon hoppade på sängen och slog hårt på min pappas fötter och min pappa blev lite små arg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0