Dålig uppdatering

Inlägget skrevs: 2009-11-17 klockan: 19:32:25
Jag vet att det är dålig uppdatering här i bloggen men jag får ju inte in några historier tråkigt nog. Jag ber därför er att hjälpa till, ni vill nog läsa dessa upplevelser lika mycket som jag så det vore jättegulligt om ni kunde berätta om denna sida och få folk att lämna in deras möte med det övernaturliga.

Jag är inte den som vill spamma bloggar, mail och grejer för att få besökare eller kommentarer, jag gillar dem inte och därför gör jag inte det själv. Det förstår ni nog..
Jag har ju 13 prenumeranter, ni vill väl se mera? Snälla hjälp mig då att berätta om bloggen så vi får in fler historier.
Sedan att Annies spalt inte funkar har vi ju märkt, pga vissa omständigheter. Jag hoppas att vi kommer igång med den så snart som möjligt men självklart måste hon få göra det i sin takt. Spännande spalt skall det bli minsann.
Hoppas ni har en trevlig vecka nu och snälla, för alla intressenters skull, berätta om denna sida!
Sleep tight!
Postat av: Maol

Jag visste inte ens om denna blogg. Väldigt intressant tycker jag. Jag samlar på spökbilder nämligen. Speciellt på "ljusorber", de är vackra.

2009-11-18 @ 17:09:02
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Maol

Har du varit på dessa så kallade spökturer i Sthlm? Det kanske vore intressant o skriva om? Jag skulle vilja dit och titta på ställen där det sägs spöka. Jag har varit i Falu koppargruva för många år sen och där sägs det spöka. Jag rekommenderar Dan Höjers böcker om spökplatser i Sverige. Mycket intressant!

2009-11-18 @ 17:14:28
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Michelle

Svar angående andar: Ja, det är det jag menar. Mvh Michelle

2009-11-18 @ 22:50:38
URL: http://mishelles.blogg.se/
Postat av: Marie<3

Hej!

Jag är en av dina läsare och mejlar in en av mina händelser med det övernaturliga!

Kramar Marie<3

2009-11-24 @ 22:07:36
URL: http://smaris.blogg.se/
Postat av: MindOfMyOwn

Hej, länkade bloggen eftersom jag finner den väldigt intressant och underhållande:D Kommer följa, utan tvekan:D

2010-03-08 @ 22:37:50
URL: http://mindofmyown.blogg.se/
Postat av: Nelly

Hej jag har en kompis som berättade en sak hon hade varit med om: Det var när hon var hemma själv och hon gick in i sin brors rum då det ramlade ner en kortlek ock ett par skridskor från hennes brors hylla, dom stog stadigt men dom bara ramlade ner helt av sig själva! Hon blev jätte rädd!

2011-01-05 @ 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0