"Spöken" fångad på film, analys!

Inlägget skrevs: 2009-03-04 klockan: 15:13:20
Det var ett tag sedan sist jag uppdaterade, men jag får inte in några berättelser. Vill ni hjälpa till lite?

Jag kan på samma gång skriva och länka om de övernaturliga som snackas mycket om på aftonbladet.

Del 1



Del 2



Vad tror du om dessa?
Jag är själv skeptiskt till de filmer som visas på sådana ställen, jag är mer utav "jag måste se och vara där för att tro". Däremot säger jag inte att jag INTE tror på vad andra visar, men är en aningen skeptisk.

Historer har jag av någon annan anledning lättare att tro på..
Postat av: Frida

hejsan:) självklart kan jag berätta om det, jätte fin blogg:)

2009-03-06 @ 14:33:55
URL: http://fridaengmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0