Någon som ropar mitt namn

Inlägget skrevs: 2009-03-08 klockan: 13:23:54
Sommaren 2005 var jag i Turkiet med min familj. Jag vet inte hur vi kom in på det, men rätt som det var så berättade min 1 år äldre bror att han varit med om saker hemma hos oss. T.ex att han känt någon tagit tag i hans fot när han legat i sängen, och han berättade även att han sett en liten pojke ute i hallen, precis vid dörren till mitt rum. Jag vet inte om han skojade eller om han talade sanning, men jag tänkte inte så mycket på det då vi kom hem. Men så en kväll när jag försökte sova, klockan var runt 23.15, så får jag en stark känsla av att någon står och stirrar på mig. Jag som har haft ansiktet mot väggen vänder mig om, men det är ingen där. Jag tänker inte mer på det utan blundar, men efter ett tag känner jag små vindpustar, som om någon går runt i mitt rum. Samma som förut så öppnar jag ögonen- men ser ingenting. Jag tror självklart att jag inbillat mig det hela och struntar i det. Efter den kvällen så började jag känna samma saker samma tid, varje kväll. Och inte nog med det, jag kände hur någon satte sig i min säng, jag hörde barnsteg (snarare att barnet sprang) på övervåningen när alla låg och sov och en gång höll jag seriöst på att dö av rädsla. Som vanligt låg jag i sängen och försökte sova, men nu med ansiktet ut mot rummet. Huxplux blinkar det till framför ögonen på mig, som om någon stirrade mig i ansiktet några millimeter ifrån, och det bildade ett vitt ansikte. Jag kunde inte se några ögon eller något, men det var format som ett ansikte.



Några andra småsaker som har hänt, som händer även idag, är att jag hör hur någon ropar "VERONICA!" (mitt namn). Många gånger har jag hört hur min dörr har öppnats och att jag hört "Veronica", som låter som min mamma, men varje gång jag vrider på huvudet så är dörren stängd. Visst, jag kan ha inbillat mig allting på något random vis, men ett tag så reagerade även en av mina hundar starkt precis före jag la märkte till något. Han började morra och skälla utanför mitt rum, där han brukar ligga under nätterna.

http://outofview.blogg.se
Postat av: Frida

haha ja det gör jag va kul:) ehm du kna nog kopiera det som står på kenzas blogg!:) kram!

2009-03-08 @ 13:44:07
URL: http://fridaengmans.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag skulle ju skriva min historia till dig, säg bara till när du är inne så kan jag skriva den till dig ;d

Eller ska jag skicka den i mejl?

2009-03-08 @ 22:09:03
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0