Berättelse

Inlägget skrevs: 2009-03-06 klockan: 15:48:25
Min kompis berättade att en gång när hon var hemma hos sin mamma i sthlm, och skulle vara hundvakt åt hunden så hände det lite kusliga saker.
Hon låg i soffan och kollade på tvn. Helt plötsligt börjar tvn brusa och hålla på, och hon ser som en skugga gå framför tvn. Skuggan försvann, och tvn vart bra igen så hon tänkte inte mer på det (hon trodde inte på det övernaturliga). Efter ca 30 min så hoppar hunden upp i soffan brevid min kompis, kollar ut mot hallen, med svansen mellan benen och skäller. Min kompis trodde det var hennes mamma som kom hem tidigare, men hon såg ingen i hallen. Hunden backade ännu mera, som om någon kom närmare. Helt plötsligt puttade någon till soffan, så den flyttades minst 1 meter. Min kompis skrek rakt ut och sprang till köket för o ringa sin mamma. Hennes mamma svarade inte, så min kompis bestämde sig för att gå och lägga sig i sin mammas säg (dubbelsäng). Klockan va mycket så hon tänkte att hon lika gärna kunde sova. Hunden la sig framför henne och hon låg och klappa den. Helt plötsligt känner hon hur någon sätter sig i sängen bakom henne, och lägger handen på hennes höft. Hon stelnade till, höll andan och låg där skräkslagen. Sen känner hon hur någon lägger sig bakom henne, ganska nära och flåsar henne i nacken. Hon började gråta, och lyckades somna pga alla tårar. Sen dess har hon aldrig sovit ensam hos sin mamma, och helst sover hon inte ensam nån stans.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0