Berättelse

Inlägget skrevs: 2009-03-07 klockan: 15:46:46
En gång när jag låg i min säng och skulle sova, såg jag något som jag inte ville se. Jag hade en TV på mitt golv. Min sänglampa var tänd så TV:n spegalde det som var vid sängen. Jag låg och kollade lite på TV:n. Då plötsligt ser jag i TV:n en tjej som sitter brevid min säng. Tjejen hade inga direkt färger och jag kommer inte ihåg precis hur hon såg ut, för allt gick så fort. Men en sak kommer jag ihåg, hon hade långt svart hår. Jag blinkade till och hon syndes inte längre på TV:n. Jag tittade brevid sängen där jag sätt att hon varit, men det var tomt där.

sofiajagsofia.blogg.se
Postat av: joel

the ring. jag kom ihåg när ja va 13 år och kollade på den typ första gången. sen sov jag nere i källaren och ja hade en våningsäng med typ järnrörsgaller runt så man inte skulle tilla ut. jag drömde att jag låg å sov sen låg ja ut mot rummet så stor hon 50 cm från mig å bara stirra på mig. visst det va bara en dröm men jag sov inte många nätter i det rummet sen. nu är jag 17

2009-06-12 @ 11:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0