Berättelse

Inlägget skrevs: 2009-03-07 klockan: 15:46:09
En natt när jag låg i min säng och skulle sova, så var jag med om något riktigt läskigt. Det var nog för ca 1 år sedan. Alla i min familj sov på våningen under mig. När jag låg där i sängen hörde jag hur någon gick upp för trappan till mitt rum. Det var verkligen steg i trappen jag hörde. Det var ordentliga steg och min trappa knakar lite ibland med när man går i den och det hörde jag. När man kommer upp för trappen så är det som en liten hall fram till min dörr. Jag hade stängt min dörr, för jag gillar inte att ha öppet den, just för att jag tycker att det är läskigt där utanför rummet. Då hörde jag tydligt hasande steg utanför dörren. Jag blev stel av skräck och kunde inte göra något. Min telefon som låg brevid min säng tänder sig och ger ifrån sig ett speciellt ljud när man trycker på en viss knapp. Och efter ett tag ser jag och hör hur telefonen börjar lysa, utan att jag rört telefonen. Det var något så hemskt läskigt. Jag gömde mig under täcket, för på något sätt så känner jag mig tryggare där under. Jag stannade under täcket ett bra tag. När jag sedan vågade fram igen var allt normalt.

sofiajagsofia.blogg.se
Postat av: DELANIE

nice blog ;) many hugs Delanie

2009-03-07 @ 23:47:00
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0