Berättelse

Inlägget skrevs: 2009-03-06 klockan: 16:54:51
Det har faktist hänt mig flera gånger, en gång mer tydlig. Det var så att jag stog vid ett hörnskåp i mitt rum, och på samma väg finns ett fönster. Rullgardinen var nerdragen men det fanns en rätt stor glipa så man såg ut ifa man stog där jag nu stog. Iaf, jag höll på och fixade med något (kommer inte ihåg vad) och så hörde jag ett skrapande ljud mot fönstret. Det tog sju sekunder för mig att reagera och sen när jag äntligen gjorde det så stirrade jag in i den där glipan och såg att det var något vitt som lyste utanför. Och helvete vad rädd jag blev. Jag har fan aldrig blivit så rädd i hela mitt liv, och jag skrek mig hes och sprang som en leaopard ut till vardagsrummet typ. Och det var ingen lampa tänd i fönstret, det kontrollerade vi sedan. Jäkligt läskigt vare iaf.

http://julijaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0