Berättelse

Inlägget skrevs: 2009-03-06 klockan: 15:51:28
För ungefär 2 år sen, tältade jag och 2 kusiner. Vi va uppe jätte länge och låg o lyssna på musik, snacka skit och skratta och allt. Vi hörde några fotsteg utanför så vi stängde av musiken, släkte lampan och låg knäpptysta. Vi såg hur en skugga vandrade runt vårat tällt, runt runt runt. Vi trodde bara det var Adde (min kusins bror) så vi skrek: "Slutaaaaaaaaaaaaa!" och vi såg hur skuggan ryckte till och stog helt stilla. Min ena kusin öppnade tältet för att fråga vad hennes bror hade för problem. När hon öppnade tältet var det ingen där. Jag bestämde mig för att gå ut och röra lite på mig då jag hade fått lite ont i ryggen och benen. När jag gick brevid skogen så känner jag hur någon kollar på mig innifrån skogen. Jag vågade inte kolla först, men kände att jag var tvungen. Bakom ett tjockt träd såg jag ett vitt ansikte kolla fram. Det var en kvinna, med blont hår. Hon va jätte vacker. Hon såg att jag kollade på henne, så hon försvann. Jag fortsatte gå, och ser i ögonvrån hur kvinnan följer efter mig. Jag stannar snabbt, och vänder mig om mot henne. Hon stannade och stog helt stilla (som om jag inte skulle se henne). Helt plötsligt försvann hon bara. Jag skrek och sprang tillbaka till tältet. Den natten låg jag vaken hela tiden. Vågade inte stänga ögonen mer än att blinka. Vågade knappt göra det.
Postat av: julijaah

sv: Men gud så kul! :)<3 Klart du får lägga till min historia och min adress c(:

Ha en fin dag :)<3

2009-03-06 @ 16:41:45
URL: http://julijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0