Berättelse

Inlägget skrevs: 2009-07-11 klockan: 14:21:34
Min morfar dog för 5 år sen och sen dess har jag kunnat se skuggor som springer undan då jag tittar dit men jag ser dom i ögonvrån. Jag har slutat tänka på det men i början var det riktigt läskigt och dagen då morfar dog hade jag haft en hemsk mardröm om honom och vaknade gråtande. jag kände på mig att det skulle hända något med honom efter som att han var sjuk men det var bara en förkylning eller nåt sånt.
Postat av: Elin

så har jag också känt, min morfar dog för tre år sen. Jag har också sett skuggor som springer undan. Senast var igår kväll. då var jag ensam hemma och det skrämde mig rejält.

2009-10-23 @ 17:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0