Ny design hos Spökbloggen

Inlägget skrevs: 2009-04-22 klockan: 23:35:24

Ja, som ni nu ser så har jag gjort en ny design här på bloggen. Jag hoppas ni kommer trivas med den lika mycket som jag gör och jag hoppas innerligt att vår gäst bloggare Anna Maria kommer trivas också.

Det blir mycket hoppandes här nu.. haha
Men jag hoppas också på fler berättelser från er så bloggen kan fortsätta framåt istället för att stå still så länge.

Nu är det sängdags för mig, jag kan säga dig efter spökkvällen jag har haft ikväll. Det okända, creepy (tv program) och så fixa denna design så kan jag säga att jag har en klump i magen. Tur att jag inte ligger ensam i vår stooora säng och ja, jag erkänner, jag sover med tvn på. Haha :) Man kan inte vara annat än mänsklig, i alla fall inte jag.

Det är inget fel med det, men visst är det spännande med allt detta?

Sleep tight!
Postat av: Junitjej

Din design är kanonsnygg!

2009-04-26 @ 12:53:48
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0