Välkomnar till andra sidan?

Inlägget skrevs: 2008-07-17 klockan: 17:03:55
Det här hände en kompis;
Hennes farbror (Erik) blev ihjälkörd av en bil då han åkte inlines..
Dagen efter dog hennes farmor i cancer och min kompis höll sin farmor i handen.
Just innan hon tog sitt sista andetag så sa hon "Erik, vad gör du här?"..
Och farmorn hade inte varit "vaken" på typ en vecka och därmed inte sagt något, hon visste inte heller om att hennes son (Erik) dött dagen innan. Alltså måste hon ha sett honom på "andra sidan"? Spooky!
Postat av: janie

oj :o stackars din kompis :o :s

2008-07-17 @ 17:09:27
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Anonym

seriöst? :s

vilket liv du har o skriva massa sånthär skit?

2008-08-01 @ 22:53:13
Postat av: Anonym

Inte klagar vi på dig?

2008-08-02 @ 14:11:11
Postat av: Annie

Men jösses. Orka klaga på andra om vad dom bloggar om. Om vi är intresserade utav sånt här så är vi. Kanske är du som inte har ett liv. Du verkar ju må så dåligt att du klankar ner på andra ;) Engman, jag tycker din blogg är grym! Ska börja skriva på mina stories idag :) Så skickar jag dom sedan till dig.

2008-08-20 @ 11:46:24
URL: http://annamariajacobson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0