Berättelse

Inlägget skrevs: 2009-12-14 klockan: 21:52:32
När jag var mindre och vi var hela familjen och min morbror i stugan.
Det var påsk så alla var där.

På kvällen kände jag en iaktagelse bakom mig jag vände mig om och kollade, ingen var där.
Jag kände det igen senare jag vände mig om, såg ingen.
Mer brydde jag mig inte om den saken.

Men på natten så sov jag alltid med dörren på glänt så vår katt kan komma in till mig och sova.
Dörren var stäng på morgonen då jag vaknade, den är seg att få upp så jag fick ta i väldigt
mycket innan den öppnades.
Vår katt låg inne hos mig och jag undrade om min morbror eller någon annan i huset
hade stängt min dörr men det var det inte.
Jag antog att det var min mormor.
Eftersom hon bodde där förut och hon är död nu och det spökar även där.

Det kan vara läskigt men tryggt att veta att hon finns där än idag.
Men kan sammtidigt vara läskigt att känna att hon står bakom en.
Men det är ändå mysigt att få veta att hon finns till för en.
Även om hon är död så betyder hon speciellt mycket för mig.
Postat av: Anonym

Ååå! Jag har kollat din blogg varje dag men inget nytt inlägg har kommit på jättelänge! :(

2010-01-17 @ 11:18:58
URL: http://didlizzia.blogg.se/
Postat av: hanna

åhh de är så kul att läsa igenom alla ! men nu har de inte kommit nått nytt på ett tag synd.. :/ men tummen upp för bloggen ändå as kul att läsa!

2010-01-26 @ 16:13:34
URL: http://hannahirvasoja.blogg.se/
Postat av: Elin

Trevligt att det finns en blogg om övernaturliga saker också! :)

Folk verkar tycka man är helt konstigt när man säger att man har upplevt något övernaturligt..



Har själv varit med om sånt, senast var i natt..



Hoppas det kommer ett nytt inlägg snart :))

2010-01-29 @ 17:43:46
URL: http://alwaysmiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag ville bara berätta att min moster dog för ett år sen och hon hade ticks att hon knäckte nacken så det kom ett knäppande ljud. För några veckor sen och ända sen dess har jag hört det ljudet när jag ska sova....

2010-02-02 @ 17:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0