Besök av familjen..

Inlägget skrevs: 2008-04-30 klockan: 16:32:14
En gång när jag skulle gå ut med mina kusiner som var på besök och jag skulle gå sminka mig i badrummet... och min farmor hade precis gått bort kanske några veckor innan...
från ingenstans så känner jag en svag doft av en parfym som min farmor brukade ha men jag var inte rädd kände mig bara lugn. Jag visste att hon var med mig... men det läskiga var när duschdraperiet åkte snabbt från ena sidan till den andra jag fick PANIK jag sprang ut ur badrummet och berättade det till min mamma... någon dag efter när jag skulle lägga mig så hörde jag en kvinnoröst som sjöng...en kvinna precis vid mitt öra... jag vet inte om det var min farmor men det måste ha varit det....allt hände efter hon dog!... :(
Postat av: mamsen

Åh, du måste vara med i vår bloggtävling, det blir den första spökbloggen...Mvh Mamsen

2008-05-01 @ 13:12:51
URL: http://www.metrobloggen.se/mammaobebben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0